جانیم آزربایجان
جانیم آزربایجان

جانیم آزربایجان

من، بۇ قارانلێقلارا ، بۇ سۇکۇتلارا، بۇ ناله‌لره فریادلارا سبب اوْلانلارا، اعتیراضێم وار

1398867739852744_large.gif


من، بۇ قارانلێقلارا ، بۇ سۇکۇتلارا،

بۇ ناله‌لره فریادلارا سبب اوْلانلارا،

اعتیراضێم وار

من ، بۇ دۆنیانێن کیفسه‌میش قانۇنلارێنا،

قبۇل ائتمه‌دیغیم ایناملارێن ایطاعتینه،

اعتیراضێم وار

من ، اینسانێن اینسانا حؤکم سۆرمه سینه،

اینام آدێنا باش کسیب قتلی عام ائتمه‌سینه،

اعتیراضێم وار.

من ، جهالت گئییمینه بۆرۆنمۆش عالیملره،

منی مهریبان تانرێ‌نێن اوْدۇندان قوْرخۇدانلارا،

اعتیراضێم وار

من ، دۇیمایان قۇلاغلارا ، بیلمه‌ین قافالارا،

بیلن اینسانلارێ زینجیره چکیب داردان آسانلارا،

اعتیراضێم وار.

بۇنلار، قانادێ، اۇچۇشۇ، سئوگینی، یاشایێش شؤوقۆنۆ، حیاتێن دادێنێ مندن آلێرلار.


1402831202789074_large.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.