جانیم آزربایجان
جانیم آزربایجان

جانیم آزربایجان

هارای هارای من تورکم


 
1396151296962536_large.jpg

گویلره یوک سالیر بو سس هارای هارای من تورکم


سینه مده جوشلانیر نفس هارای هارای من تورکم


سن سارا تئللی تک نگار منده کور اوغلی اوخشاری


باشقا باشیمدا یوخ هوس هارای هارای من تورکم


تورک اوغلویام منیم دوره می ان گوزل آلیب


دونیایا سالمیشام جرس هارای هارای من تورکم


بیز هامیمیز بیر ائولادوک تورک آنامیزدی آنجاقین


باغدی کی ویرمیشام هرس هارای هارای من تورکم


دونیانین هر یئرینده تک آذربایجان آدلانیبپ


گویلره بویلانیب بو سس هارای هارای من تورکم


آمما منیم یولوم اوزاق سیزلره غربت اهلیم


غربت اولوبدی بیر قفس هارای هارای من تورکم


بیر (پاییزام) گوللریمی وطن یولوندا وئرمیشم


تکجه واریمدی بیر نفس هارای هارای من تورکم


قالمیشام اوز غمیمده تک سیز ولی شادلیق ایلیون


دونیا بیزیمدی تکجه بس هارای هارای من تورکم....


1396151427828448_large.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.