جانیم آزربایجان
جانیم آزربایجان

جانیم آزربایجان

Sənsiz Yaşaya Bilmərəm






1397915570230467_large.gif

Sənsiz Yaşaya Bilmərəm


Eşqimiz bitsə mən səni heç zaman atmaram,
Sevgsiz,sənsiz hər gecə mən yatmaram,
Mən sənsiz bu fani həyatda yaşaya bilmərəm,
Sənsiz yaşasam belə sonra ölə bilərəm.
Mən bu fani həyatda Sənsiz Yaşaya Bilmərəm!

Həyatda sevməsəm,sənsiz qalsam,intihar edərəm,
Bu sevgi yollarini sənsiz he zaman getmərəm.
Həyat sadəcə bir oyundur mən demişəm,
Bu oyunda səni tək qoyub getmərəm.
Mən bu fani həyatda Sənsiz Yaşaya Bilmərəm!

Hər gecə yatanda mən səni düşünürəm.
Sənsiz həyatda yaşamaq istəmirəm,
Səninlə yaşasam mən ölmək istəmirəm,
Tanridan hər zaman yanimda olmagni diləyirəm.
Mən bu fani həyatda Sənsiz Yaşaya Bilmərəm
!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.