جانیم آزربایجان
جانیم آزربایجان

جانیم آزربایجان

من آزربایجانام ، آزربایجانام

 


من آزربایجانام ، آزربایجانام
یارالی توپراغام یارادیر سینم
آغ بیر گؤیرچینم باریشیق قوشو
اووچولار الین دن یارالی یام من
ایکی قانادیم وار اوچا بیلمیرم
بیری یارالی دیر
بیری باغلی دیر
من آزربایجانام دوستلوق دونیاسی
من آزربایجانام باریشیق سسی
دیلیمی کسیب لر قاداقدان منیم
بیر اوغول آناسین دوغرایان کیمین
آراز قیلینج لاییب سینه دن منی
یارالی توپراغام یارام قان وئریر

سانکی آنا قوجاغیندا بیر کؤرپه کیمی
یارالی قاراباغ، بالام جان وئریر
دوشمنلر الینده اسیردی بالام
جان وئریر قاراباغ یامان جان وئریر
ایگید بیر اوغلوم وار آدی قاراداغ
اون سککیز ماحاللی آدلی سانلی دیر
اودا اسیر دوشموش اودا اسیردیر
اونوندا چوخداندیر قوللاری باغلی
اونوندا آرازدان یوللاری باغلی
قاراباغ-قاراداغ حسرت داستانی
یارالی توپراغام آذربایجانام
سینمده یارا وار تام آراز بویدا

آغ بیر گؤیرچینم یارالانمیشام
هر زامان-هر زامان یارام تازادیر
تاریخلر بویونجا من یارالی یم
کؤهنه یارالاریم تازا قان وئریر
یاریم او تایدادیر- یاریم بو تایدا
سئوگیم او تایدادیر یاریم او تایدا
حسرت چلنگیمی آلان اولمادی
سولدو اللریمده چیچک لر منیم
هاراییم بوغولوب ایچیمده منیم
محو اولوب اوره کده مینلرجه آرزوم
آرزوسو گؤزونده قالان لاردانام
ایکی قانادیملا اوچا بیلمیرم
ایکی یه بؤلونن آزربایجانام
سینه سی آل - قانلی آزربایجانام.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.